تهیه کننده اجرایی و تهیه کننده موسیقی
نوشته شده توسط : غلامی

Image result for producer
      

یک تهیه کننده را ملاقات می کنند فرد در صنعت موسیقی، که کار را برای نظارت و مدیریت ضبط (یعنی "تولید") از موسیقی یک هنرمند است. یک تولید کننده است نقش های زیادی را که ممکن است شامل، اما نه محدود به، جمع آوری ایده هایی برای این پروژه، انتخاب آهنگ ها و / یا نوازندگان، مربیگری هنرمند و نوازندگان در استودیو، کنترل جلسات ضبط و نظارت بر کل فرآیند را از طریق اختلاط صوتی (موسیقی ضبط شده) و مسترینگ صوتی. تولید کنندگان نیز اغلب در نقش گسترده تر کارآفرینی، با مسئولیت بودجه، برنامه ها، قراردادها و مذاکرات.

امروز، صنعت ضبط دارای دو نوع از تولید کنندگان با نقش های مختلف: تهیه کننده اجرایی و تهیه کننده موسیقی. تولید کننده اجرایی نظارت بر امور مالی پروژه در حالی که تولید کننده های موسیقی نظارت بر ایجاد موسیقی. یک تولید کننده موسیقی می تواند در برخی موارد، به یک کارگردان در مقایسه با پزشک برجسته فیل از Ek توصیف نقش خود به عنوان "کسی که خلاقانه هدایت و یا هدایت روند ساخت یک رکورد، مانند یک کارگردان که یک فیلم. مهندسی صوتی تر خواهد بود فیلمبردار فیلم. "[1] در واقع، در موسیقی بالیوود، طراحی واقع مدیر موسیقی است.

Image result for producer

کار تهیه کننده موسیقی است که به ایجاد، شکل و قالب یک قطعه موسیقی. دامنه مسئولیت ممکن است یک یا دو آهنگ و یا کل آلبوم یک هنرمند - که در این صورت سازنده معمولا یک دید کلی در این آلبوم خواهد توسعه و چگونه آهنگ های مختلف ممکن است وابسته به. در ایالات متحده، قبل از ظهور سازنده رکورد، کسی که از A & R که جلسه ضبط (بازدید کنندگان) نظارت، به عهده گرفتن مسئولیت برای تصمیم گیری خلاق مربوط به ضبط. با دسترسی نسبتا آسان به فن آوری امروز، یک جایگزین برای تهیه کننده فقط ذکر شد، به اصطلاح "سازنده اتاق خواب است. با پیشرفت های فن آوری امروز، ممکن است برای رسیدن به یک تولید با کیفیت حرفه ای بدون یک استودیو چند میلیون دلاری. در اغلب موارد تولید کننده موسیقی نیز یک کیبورد صالح، آهنگساز، نوازنده یا ترانه سرا که می توانید ایده های تازه را به یک پروژه به ارمغان بیاورد.

و همچنین هر گونه آهنگسازی و تنظیم تنظیمات، تولید اغلب انتخاب و / یا پیشنهادات خود را به مهندس مخلوط کردن، که آهنگ ها و ویرایشهای ثبت اولیه طول می کشد و آنها را تغییر با سخت افزار و نرم افزار ابزار و ایجاد یک استریو و / یا صدای فراگیر "می دهد مخلوط "از همه صدای فرد برای تلفن های موبایل و ابزار، است که به نوبه خود تنظیم بیشتر توسط یک مهندس تسلط داده شده است. تولید کننده نیز با مهندس ضبط است که در جنبه های فنی از ضبط کنسانتره ارتباط، در حالی که تهیه کننده اجرایی نگه می دارد چشم در بازار کل پروژه است.

 

کلمات کلیدی مرتبط: کارشناس/مدیر روابط عمومی , مترجم زبان استخدام کرمان , استخدام مهندس نرم افزار , آرایشگر پاساژ گلستان مسلط به زبان اسپانیولی , آشنایی با مهندسی بهداشت , مدیر عامل استخدام در دامغان مخصوص پزشکان , استخدام تعمیرکار خودرو , مربی زبان در میدان امام خمینی , استخدام منشی مطب تهران , پزشک سایت منطقه 21 ,      





:: برچسب‌ها: مترجم زبان استخدام کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: